17-22 Mayıs tarihleri arasında yatırıyoruz
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Ankara Ticaret Odası (ATO) Congresium'da düzenlenen 10’uncu Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Konferansı'na katıldı. Programda, Bakan Işıkhan’ın yanı sıra, Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) Genel Sekreteri Akansel Koç, uluslararası kuruluşların temsilcileri, iş dünyasından çok sayıda davetli ve akademisyen yer aldı.
Bakan Işıkhan, zaman içerisinde dünyada iş sağlığı ve güvenliği anlayışının, iş kazası olduktan sonra müdahale eden klasik yaklaşımdan, risk oluşmadan önce önlem alan koruyucu ve önleyici yaklaşıma evrildiğini belirtti. Işıkhan, "Emeklilerimizin aylık ödemeleri ile Kurban Bayramı ikramiyelerini 17-22 Mayıs tarihleri arasında hesaplarına yatırıyoruz" dedi.