Kategoriler
Gündem 28 Haziran 2026
AnasayfaGündem › Haber
Gündem

Ergani'de içme suyu çalışmaları sürüyor

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, Ergani ilçesine bağlı İstasyon ve Bagür mahallelerine yeni içme suyu hattı oluşturmak için çalışma başlattı.

Nazime Çavlan 02 Ocak 2024 14:34 1

Diyarbakır Su ve Kanalizasyon İdaresi (DİSKİ) Genel Müdürlüğü, ilçeler ve kırsal mahallelerde vatandaşlara kaliteli içme suyu temin etmek için çalışmalarına devam ediyor.

Bu kapsamda DİSKİ ekipleri, Ergani İstasyon ve Bagür mahallelerine 4 bin 700 metre yeni içme suyu şebeke hattı döşüyor.

DİSKİ Genel Müdürü Fırat Tutşi, çalışmaları inceleyerek teknik ekipten bilgi aldı. 

Vatandaşların talepleri doğrultusunda çalışmalar yürüttüklerini vurgulayan Tutşi, projenin tamamlanmasıyla her iki mahalleye daha sağlıklı su verileceğini aktardı.

HABER MERKEZİ

Paylaş
Etiketler