Gündem
Siirt’te polise ateş açıldı: 2 Polis yaralı
Siirt'te PKK'lılar polis lojmanındaki nöbet tutan polislere uzun namlulu silahlarla ateş açtı. İlk ateşte 2 polis yaralanırken, PKK'lıları etkisiz hale getirmek için operasyon başlatıldı.
Haber Merkezi
14 Ağustos 2015 21:04
1
Siirt'in Barış Mahallesi'nde bulunan Çakmak Polis Lojmanları'nın nöbet kulübesine saat 19.45 sıralarında PKK'lılar tarafından uzun namlulu silahlarla ateş edildi. Açılan ilk ateşte 2 polis yaralanırken, diğer polisler PKK'lılara karşılık verdi. Çıkan çatışmanın ardından PKK'lılar kaçtı. Yaralı polisler Siirt Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaçan PKK'lıları etkisiz hale getirmek için operasyon başlatıldı.
Kaynak: DHA