Kategoriler
Spor 27 Haziran 2026
AnasayfaSpor › Haber
Spor

MANİSA LİDER ÇIKTI

MANİSA LİDER ÇIKTI

Haber Merkezi 10 Mayıs 2009 00:00 5.913

Geçen hafta Diyarbakırspor'la birlikte Turkcell Süper Lig'e çıkmayı garantileyen Manisaspor,deplasmanda Orduspor'u 2-1 yenerek Bank Asya 1.Lig'ini lider tamamladı. Ege ekibi,ligi 64 puanla tamamlarken,statü gereği birinci ve ikincinin şampiyon sayıldığı,TFF'nin belirlediği statüye göre Diyarbakırspor'un da şampiyon sayıldığı,Pazartesi günü alacağı kupanın şampiyonluk kupası olacağı vurgulandı.

Bank Asya 1.Lig'de Malatyaspor'dan sonra 2.Lig'e düşecek son iki takım ise bugün belli olacak.

Paylaş
Etiketler