Politika
GGC'DEN VALİ MUTLU'YA ZİYARET
GGC'DEN VALİ MUTLU'YA ZİYARET
Haber Merkezi
09 Mayıs 2009 00:00
6.351
DİYARBAKIR- Güneydoğu Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Faruk Balıkçı ve yönetim kurulu üyeleri Diyarbakır Valisi Hüseyin Avni Mutlu’yu makamında ziyaret etti. Yeni yönetimi tebrik eden Vali Mutlu, Basının bir kent için çok önemli olduğunu belirterek, "Sizlerde basını temsil eden cemiyet olduğunuz için öneminiz daha fazladır. Bizde valilik olarak basın karşısında üzerimize düşeni yapmaya hazırız. Sizlere düşen görev kentin imajına katkı sunarak olumlu bakmaktır" dedi.
GGC Başkanı Faruk Balıkçı ise, Basın olarak önceliklerinin kentin olumlu tanıtımına önem verdiklerini ve tüm kurum ve kentin dinamikleriyle uyum içerisinde olduklarını söyledi.