Kategoriler
Türkiye 23 Haziran 2026
AnasayfaTürkiye › Haber
Türkiye

Otistik çocuklar gökyüzüne balon bıraktı

Bolu'da Otizm Farkındalık Ayı etkinlikleri kapsamında yürüyüş yapan otistik çocuklar, gökyüzüne mavi balonlar bıraktı.

Haber Merkezi 16 Nisan 2015 17:48 1

Emine Mehmet Baysal Özel Eğitim Uygulama Merkezi ve engelli dernekleri, Otizm Farkındalık Ayı nedeniyle yürüyüş düzenledi. Belediye binası önünde toplanan yaklaşık 200 kişiye PTT 1'inci Lig takımlarından Boluspor'un oyuncuları da destek verdi. Kırmızı beyazlı futbolcular engelli çocuklara takımın formasını hediye etti. Üzerlerine kırmızı beyaz formalarını giyen çocukların mutluluğu yüzlerine yansıdı. Engelli çocuklar futbolcularla bol bol hatıra fotoğrafı çektirdiler. Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Çavuşoğlu, İl Sağlık Müdürü Mahmut Arık ve engelli çocuklar ile aileleri İzzet Baysal Caddesi'nden Anıtpark'a kadar yürüdüler. Anıtpark'ta toplanan çocuklar hep birlikte ellerindeki mavi balonları gökyüzüne bıraktılar.

Paylaş
Etiketler