Polat’a veda programı!

Kentten ayrılan İl Müdürü Aydın Polat için veda programı...

Polat’a veda programı!

DİYARBAKIR(SÖZ)- Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nde görev değişikliği nedeniyle kentten ayrılan İl Müdürü Aydın Polat için veda programı düzenlendi.

Program, Yenişehir ilçesindeki Öğretmenevi’nde gerçekleştirildi. Merkez ve ilçelerde, müdürlüğe bağlı kuruluşlarda görev yapan yaklaşık 300 personelin katıldığı program, Aydın Polat’ın açılış konuşmasıyla başladı.

VEDA PROGRAMI ORGANİZE EDİLDİ

Konuşmasında görev süresi boyunca birlikte çalıştığı personele teşekkür eden Polat, anlayış, tevazu, dayanışma ve birlikte çalışmanın önemine dikkat çekerek, “Makamlar ve koltuklar geçicidir. Geride bırakılan en kıymetli şey ise erdemli insan olmaktır” dedi.

Program, toplu hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

Kaynak: Diyarbakır Söz

Yorumlar

Yorum Yap