Kupa ile fotoğraf çekti
Süper Lig’e yükselerek tarihi başarıya imza atan Amedspor’un kupasını inceleyen Bakırhan, kulüp yöneticileriyle bir süre görüştü. Heyet daha sonra şampiyonluk kupasıyla fotoğraf çektirdi.
Tarihi başarının sevincini paylaştık
Bakırhan, ziyaret sonrası X hesabından yaptığı paylaşımda, “Süper Lig’e yükselen Amedspor’u ziyaret ederek bu tarihi başarının sevincini paylaştık” ifadelerini kullandı. Amedspor’un Süper Lig’e yükselmesi sonrası Diyarbakır’da kutlamalar sürerken, kulübe yönelik ziyaretler de devam ediyor.
Kaynak: Diyarbakır Söz
Yorumlar