PROVOKATİF AÇIKLAMALARA İNANMAYIN
“İstanbul'da, FSM Köprüsü'ne astığımız şanlı AMEDSPOR bayrağımızı gerekli kurumlardan aldığımız 2 günlük izin süresi dolduğundan ötürü kendimiz indirdik. Sosyal medya trollerinin büyük Amedspor camiası ve ismi üzerinden prim kasmak isteyeceğini ve provokatif açıklamalar yapıp "bayrağı indirdik", "denize attık" tarzında açıklamaları olacağını biliyoruz çünkü gördük. Halkımızdan ve taraftarımızdan ricamızdır bu tarz açıklamaları dikkate almayalım.”
Kaynak: Diyarbakır Söz
Yorumlar